Connect everyone living and working in your properties
Ben je op zoek naar een beheerder voor jouw gebouw? Vraag vrijblijvend een offerte aan!
VB Vastgoedbeheer is jouw partner voor het beheer van mede-eigendommen in Roeselare en West-Vlaanderen. Met grootste zorg bekommeren we ons over het beheer van de gemeenschappelijke delen en ontzorgen we met alles wat daarbij komt. We beheren jouw mede-eigendom alsof het de onze is.
Beheer uw mede-eigendom door onze property management diensten om ervoor te zorgen dat uw eigendom goed onderhouden wordt, haar waarde verhoogd én dat het voldoet aan de plaatselijke wetgeving en regelgeving. Zo kunt u zich concentreren op wat voor u écht belangrijk is.
Bij VB Vastgoedbeheer onderscheiden we ons door de nadruk te leggen op dynamische technologische toepassingen en jarenlange ervaring van onze mensen.
Als syndicus staan we dus in voor het beheer van de gemeenschappelijke delen in je appartementsgebouw.
Zo is er technisch beheer, denk maar aan de eindeloze onderhouds- en herstellingswerken zoals water in de kelder, de lift die niet werkt…
Voor elk gebouw dat we beheren, zijn we ook de drijvende kracht achter de opmaak van de jaarlijkse begroting en boekhouding. Dat behoort tot het financiële beheer.
In overeenstemming met de wetgeving voor mede-eigendom en de regels die in de statuten van het gebouw zijn vastgelegd leveren we inzichten in de financiële achtergrond. Potentiële kosten worden op de juiste manier in kaart gebracht zodat we transparant kunnen communiceren naar elke mede-eigenaar.
We moeten het je niet vertellen, de procedures rond vastgoedbeheer worden steeds ingewikkelder. Onze property managers en hun teams helpen je van A tot Z bij het opmaken van statuten, het uitschrijven van het reglement van inwendige orde, het beschrijven van de gemeenschappelijke en privatieve delen. Dat wil zeggen dat je ook voor het juridische beheer van je vastgoed bij ons terecht kan.
De organisatie van een algemene vergadering vergt voorbereiding en opvolging, denk maar aan het versturen van uitnodigingen, het opstellen van agenda’s, het uitwerken van verslagen… Maar ook renovaties en herstellingen vragen heel wat aandacht bij de opvolging en uitvoering. Dankzij de zorgvuldige opvolging van onze mensen is ook het administratieve beheer van de mede-eigendom in goede handen.